استفاده از تردمیل همیشه یک جایگزین بسیار مناسب و عالی برای پیاده روی در فضای آزاد می باشد. بسیاری از مواقع افراد تمایل دارند به جای پیاده ‌روی و دویدن در فضای آزاد از تردمیل استفاده کنند. زیرا مزایای بسیار زیادی نسبت به پیاده روی در فضای آزاد دارد. به عنوان مثال شما دیگر در معرض آلودگی‌های هوا و محدودیت های موجود در فضای آزاد نیستید. علاوه بر آن امکان آسیب به شما در هنگام استفاده از تردمیل به حداقل خود می رسد.

این در صورتی است که هنگام دویدن در فضای بیرون امکان بروز آسیب برای شما وجود خواهد داشت. همچنین بسیاری از افراد به دلیل مشغله زیادی که دارند وقت زیادی برای بیرون رفتن و ورزش در بیرون از خانه را ندارند. به همین جهت افراد تمایل دارند از تردمیل خانگی به منظور ورزش کردن استفاده کنند. در واقع قیمت تردمیل خانگی بستگی به آپشن های تردمیل و همچنین بستگی به دوام آن دارد. علاوه بر آن این قیمت بستگی به عوامل دیگری نیز دارد که ما به صورت مفصل در ادامه در مورد آنها صحبت کرده ایم.

سر و صدای کم

همانطور که میدانید تردمیل مورد استفاده در خانه باید سر و صدای بسیار کمی تولید کند تا منجر به اذیت و آزار اطرافیان و اهل خانه نشود. به همین جهت نیز این مسئله تاثیر مستقیم روی قیمت تردمیل خانگی دارد. هر چقدر که تردمیل شما کم سر و صدا تر باشد قطعاً قیمت آن است مراتب بیشتر خواهد بود. علاوه بر آن بهتر است بدانید که سر و صدای کم تردمیل دقیقاً مساوی با نرم کار کردن آن نیز می باشد.

قدرت موتور بالا

اگر چه که تردمیل های خانگی باید اداره سر و صدای کم باشند، اما وجود سر و صدای پایین نشاندهنده قدرت پایین آن ها نمی باشد. بلکه برعکس می بایست هر چقدر که سروصدای موتور کمتر باشد قدرت آن نیز بالاتر بوده و دوام و کارکرد آن نیز به مراتب بهتر باشد. در صورتی که شما می‌خواهید یک تردمیل خانگی تهیه کنید می بایست به قدرت موتوری آن دقت بالایی داشته باشید. علاوه بر آن دقت کنید که تحمل وزن تردمیل تا چه اندازه است و آیا می‌تواند برای تمامی افراد خانه مناسب باشد یا خیر؟

قدرت موتور تردمیل شاخص بسیار مهمی برای تعیین قیمت تردمیل خانگی است. بهتر است بدانید انواع تردمیل های خانگی نیز وجود دارد که قیمت بسیار پایینی دارند اما بهتر است که از این تردمیل ها توان موتوری بسیار بالایی را انتظار نداشته باشید. زیرا غالباً این قبیل تردمیل ها دارای قدرت موتوری کم و در پی آن قیمت کم می باشند. در برخی مواقع نیز ضمانت نامه و خدمات پس از فروش این نوع تردمیل ها نیز بسیار محدود می‌باشد.

وجود قابلیت تاشدگی

یک تردمیل خانگی عالی باید به صورت تاشو طراحی و تولید شده باشد. به دلیل اینکه در منزل فضای کافی به اندازه باشگاه وجود ندارد باید تردمیل در صورتی که دیگر نیازی به آن نباشد بتوان آن را جمع کرد و در یک کمد دیواری و یا زیر تخت جای داد. بهتر است بدانید غالباً تردمیل های خانگی به صورت تاشو تولید می شوند.

اما در برخی مواقع دیده می ‌شود که تردمیل خانگی بدون این قابلیت تولید و به بازار عرضه شده است. در واقع اگر قصد خرید این نوع تردمیل را دارید بهتر است بدانید که باید فضایی بزرگ برای آن در نظر بگیرید زیرا دیگر قابلیت تاشدگی ندارد و حمل و نقل آن نیز نسبت به انواع تاشو کمی سخت تر می باشد. به همین جهت نیز این فاکتور یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت تردمیل خانگی به حساب می آید.

اندازه و سایز تردمیل

اندازه تردمیل یکی از عوامل مهمی است که هنگام خرید این محصول باید آن را مد نظر قرار بدهید. هم اندازه خود صفحه تردمیل و هم اندازه تسمه آن بسیار مهم می باشند. زیرا اگر شما قد بلندی داشته باشید و گام‌های شما به مراتب از افراد دیگر بلندتر باشد باید تردمیل را نیز متناسب با قد خود انتخاب کنید.

در واقع تردمیل های خانگی دارای یک اندازه استاندارد هستند که برای افراد معمولی مناسب هستند. اما اگر شما جزو افراد بلند قد هستید و قد بیش از ۱۸۰ سانت دارید باید به فکر خرید یک تردمیل بزرگتری بیفتد. البته بهتر است از خرید تردمیل های باشگاهی صرف نظر کنید زیرا برای مصارف خانگی زیاد مناسب نیستند اما می توانید یک تردمیل خانگی بزرگتر و با آپشنهای بیشتر خریداری نمایید.

آپشن های موجود در صفحه نمایش تردمیل خانگی

نوع صفحه نمایش که آیا به صورت لمسی است و یا به صورت دکمه ای تأثیر بسزایی در قیمت تردمیل خانگی دارد. علاوه بر آن آپشن های موجود در این صفحه نمایش نیز در قیمت‌گذاری آن موثر می باشند. به عنوان مثال نمایشگر تردمیل باید بتواند میزان سرعت، شیب، زمان وهمچنین مسافت طی شده توسط ورزشکار را به صورت کاملاً شفاف نشان بدهد. علاوه بر آن در برخی از مدل های پیشرفته تر ضربان قلب و میزان کالری مصرف داده شده نیز به وسیله این صفحه نمایش نشان داده می شوند.

این صفحه نمایش باید به صورت کاملاً بزرگ و خوانا باشد تا خواندن سرعت و شیب و زمان برای ورزشکار دشوار نباشد. رنگ نوشته ها و همچنین رنگ نور پس زمینه صفحه نمایشگر نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. علاوه بر آن آپشن‌های دیگری نیز در این صفحه نمایش موجود هستند که تأثیر مستقیم در قیمت تردمیل خانگی دارند. در ادامه دو مورد از این آپشن ها را برای شما خواهیم گفت.

 قابلیت برنامه ریزی تمرین

داشتن برنامه های تمرینی که از پیش تعیین شده اند می تواند برای موفقیت شما بسیار مفید واقع شود. برخی از برندهای تردمیل خانگی برنامه‌های از پیش تعیین شده ای دارند که توسط بسیاری از مربیان متخصص ایجاد شده است. در حافظه این نوع تردمیل ها مدت زمان تمرینی و کم و زیاد کردن شیب با توجه به مدت زمان تمرین و مبتدی بودن یا حرفه ای بودن ورزشکار تعریف شده است. همچنین خود شما نیز می توانید این برنامه ها را تعیین کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید از یک مربی متخصص نیز درخواست کنید تا برنامه ورزشی آماده را برای تردمیل شما تعریف کند تا به صورت اصولی طبق آن برنامه ورزش کنید.

قابلیت اتصال به اپلیکیشن ها

بسیاری از تردمیل های خانگی دارای قابلیت اتصال به اپلیکیشن هستند و اپلیکیشن های متعدد طبق سلیقه و نظر ورزشکار می توانند با تردمیل همگام سازی شوند. قطعا اتصال به اپلیکیشن هزینه هایی نیز در پی دارد و در صورت وجود این آپشن قطعاً قیمت تردمیل خانگی به مراتب بیشتر خواهد بود.

سخن آخر ما

ملت مارکت به عنوان یکی از  فروشگاه های آنلاین مطرح کشوری در زمینه توزیع انواع تجهیزات و وسایل ورزشی این محصول را که جزو یکی از تجهیزات هوازی میباشد به صورت بسیار عالی و در برندهای معتبر در معرض فروش قرار داده است. قیمت‌ گذاری ملت مارکت بسیار عالی و متناسب با تمامی هزینه ها می باشد. بنابراین هر مشتری می تواند بنا بر هزینه و نیاز خود یک تردمیل خانگی بسیار با کیفیت و ماندگار و دارای خدمات پس از فروش تضمین کیفیت دریافت نماید. در صورت داشتن هر گونه سوال برای قیمت تردمیل خانگی و برای کارکردها و آپشن های آن می توانید از طریق لینک های موجود با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه کنند.