خدمات

پخش دستگاه های بدنسازی و قدرتی

دستگاه های ورزشی به دو دسته هوازی و قدرتی تقسیم ‌بندی می ‌شوند. دستگاه های هوازی که به دستگاه های کاردیو نیز معروف هستند باعث بالاتر رفتن سوخت و ساز بدن شما و در نهایت آب شدن چربی های اضافی و تناسب اندام شما می شوند. اما دستگاه‌ های قدرتی نقش دیگری بر عهده دارند.

این دستگاه ها با فشار وزنه به صورت سیم کش یا وزنه آزاد باعث می شوند تا عضلات بدن شما فرم بگیرند و حجیم تر شوند. دقت کنید که هدف استفاده از این دستگاه ها صرفا حجیم شدن ماهیچه ها نیست، بلکه فرم گرفتن آن ها نیز جزو اهداف اصلی استفاده از دستگاه های قدرتی است.

بازرگانی آرامش یکی از مراکز معتبر پخش دستگاه های بدنسازی و قدرتی است که انواع مختلف این دستگاه ها را هم در نوع خانگی و هم در نوع باشگاهی برای شما علاقمندان به ورزش در معرض فروش قرار داده است. اگر شما هم مایل هستید تا با انواع دستگاه بدنسازی و قدرتی بیشتر آشنا شوید و کاربرد آن ها را بدانید ما را در ادامه همراهی کنید.

همچنین ما در ادامه لیست جامع خرید دستگاه های بدنسازی و قدرتی را نیز برای شما ارائه کرده ایم تا با مطالعه این لیست و کاربردهای این دستگاه ها با اطمینان بیشتر خرید خود را انجام دهید.

دستگاه های بدنسازی و قدرتی دقیقا چکار می کنند

این دستگاه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای برای حجم دهی و تفکیک عضلات طراحی و تولید شده اند. برای اینکه بیشتر متوجه عملکرد این دستگاه ها شوید ما دستگاه های پایین تنه را برای شما مثال زده ایم. این مدل دستگاه ها بر روی عضلات پایین تنه شما تمرکز می ‌کنند و آن ها را تقویت می ‌کنند و خود شامل گروه‌ های مختلفی هستند.

به عنوان مثال دستگاه مخصوص ساق پا فقط بر روی ساق پای شما تمرکز می ‌کند. دستگاه خیاط عضلات داخلی ران شما را هدف قرار می‌ دهد و دستگاه پشت پا نیز عضلات پشت پای شما را تقویت می ‌کند. بنابراین اگر شما بخواهید یک پای خوش فرم زیبا و دارای عضلات تفکیک شده داشته باشید باید از تمامی این دستگاه ها استفاده کنید.

اما این سه مورد فقط مثال کوچکی از دستگاه های قدرتی در داخل یک باشگاه بدنسازی هستند. در واقع یک باشگاه با انواع و اقسام دستگاه های وزنه آزاد و سیم کش تجهیز شده است که شما مطابق با آناتومی بدن خود و مطابق با توصیه ‌های مربی خود با تعدادی از آنها سر و کار خواهید داشت.

پس تا اینجا متوجه شدیم که وظیفه دستگاه های بدنسازی و قدرتی تفکیک عضلانی و حجیم کردن بافت ماهیچه های شما به صورت تفکیکی است تا جایی که شما در نهایت یک بدن عضله دار و تنومند با عضلات تکه ای و زیبا داشته باشید.

لیست خرید دستگاه های بدنسازی و قدرتی

لیست خرید دستگاه های بدنسازی و قدرتی شامل شش دسته اصلی است که خود دارای زیر مجموعه های متعدد هستند.

1.      دستگاه های پایین تنه

دستگاه هاگ پا، دستگاه پرس پا، دستگاه چند کاره جلو پا و پشت پا مدل نشسته، دستگاه پشت پا ایستاده، دستگاه خارج پا، پارالل و بارفیکس شکم، دستگاه هاگ پا وزنه آزاد، ساق پا ماشین، پرس پا ماشین و پشت پا خوابیده جزو این دسته هستند. دستگاه های پایین تنه قسمت تحتانی بدن شما از جمله ساق پا، ران پا، باسن، و تا حدودی شکم و فیله کمر را به صورت کاملا حرفه ای تقویت می کنند. لیست قیمت دستگاه های پایین تنه باشگاهی بستگی به برند آن ها، مدل آن ها و کمپانی تولید کننده آن ها دارد. قیمت این دستگاه ها به تفکیک با ذکر مدل و برند در بازرگانی آرامش موجود است و شما میتوانید جهت استعلام قیمت به کاتالوگ محصولات دستگاه های پایین تنه مراجعه کنید.

2.      دستگاه های بازو و سرشانه

دستگاه جلو بازو لاری و پشت بازو دیپ، کراس آور دست جمع، سرشانه ماشینف دستگاه چند کاره سرشانه و پرس سینه و دستگاه چند کاره جلو بازو و پشت بازو جزوه دستگاه های بالاتنه بازو و سرشانه هستند که هم در نوع سیم کش و هم در نوع وزنه آزاد موجود هستند. امروزه این دستگاه ها طرفداران بسیار زیادی دارند. زیرا انگیزه بسیاری از جوانان برای بدنسازی داشتن یک بالاتنه تنومند و زیبا است که خوش پوشی و زیبایی بیشتر ظاهری را برای آنها به ارمغان می آورد.

3.      دستگاه های زیر بغل

یکی دیگر از انواع دستگاه های بدنسازی و قدرتی شامل دستگاه های زیر بغل هستند. دستگاه زیر بغل لت، دستگاه چندکاره لت و قایقیف دستگاه کراس اور، دستگاه زیر بغل ماشین، دستگاه چند کاره زیر بغل و لت زنجیری جزو این مجموعه هستند. این دستگاه ها هم به صورت  وزنه آزاد و هم در نوع سیم کش وجود دارند. عضله زیر بغل از پشت لگن و از پایین کمر شروع شده و انتهای آن به زیر بازوها و پشت بازو ها می رسد. قیمت دستگاه زیر بغل بستگی به برند آن و نوع دستگاه دارد. سیم کش بودن و وزنه آزاد بودن دستگاه نیز قیمت گذاری آن موثر است.

4.      دستگاه های شکم و پهلو

حتما شما هم در فضای اینترنت عکس سیکس پک بسیار زیبای ورزشکاران را دیده اید. برای ساختن سیکس پک باید تمرینات فشرده و اصولی با دستگاه های شکم و پهلو داشته باشید. این دستگاه ها شامل دستگاه مسگری، دستگاه کراس آور، دستگاه کرانچ شکم، دستگاه بدنسازی شکم، پارالل و بارفیکس شکم، نیمکت شکم،ذنیمکت زیرشکم و دستگاه شکم خلبانی میباشند.

بهترین دستگاه بدنسازی شکم و پهلو آن دسته از دستگاه ها هستند که کیفیت بدنه و نشیمنگاه بسیار بالایی دارند. شما برای فرم دادن به شکم و پهلوی خود باید مطابق با برنامه مربی با این دستگاه تمرین کنید. البته اگر شکم و پهلوی شما چربی دارند همزمان با دستگاه های شکم و پهلو باید با دستگاه های هوازی نیز تمرین کنید تا چربی های اضافه آب شوند و به جای آن عضلات محکم ساخته شوند.

5.      دستگاه های پرس سینه

این دستگاه ها هم شامل دستگاه های وزنه آزاد هم شامل دستگاه ‌های سیم کش هستند که بنابر توصیه مربی شما باید با یکی از آنها تمرین کنید. دستگاه های پرس سینه شامل دستگاه چند کاره سرشانه و پرس سینه، دستگاه پرس سینه وزنه آزاد، دستگاه فلای سینه و انواع نیمکت پرس سینه می باشند.

6.      میز و نیمکت

با استفاده از انواع میز و نیمکت بدنسازی می توان حرکت های مختلف از جمله؛

حرکت پرس سینه چکشی، حرکت پارویی تک ‌دست، حرکت دیپ پشت بازو، حرکت شکم پرتابی خوابیده، حرکت پرش از روی نیمکت، حرکت استپ آپ، حرکت اسکات تک‌ پا و حرکت شنا پا روی نیمکت را اجرا کرد.

انواع مختلف میز و نیمکت باشگاهی پای ثابت بسیاری از ورزش های قدرتی از جمله ورزش های پرس هستند. یک باشگاه بدنسازی بدون آن ها واقعا ناکارآمد است. بنابراین شما به هنگام خرید دستگاه های بدنسازی و قدرتی باید به خرید انواع میز و نیمکت نیز توجه کنید و این تجهیزات را از نوع درجه یک خریداری نمایید. میز و نیمکت شما نه تنها باید از لحاظ اسکلت بندی بلکه از لحاظ کیفیت روکش و نشیمنگاه نیز درجه یک و عالی باشند.

شش عامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه های بدنسازی و قدرتی

اگر شما قصد خرید دستگاه های بدنسازی و قدرتی را دارید بهتر است که در ابتدا برندهای معتبر را شناسایی کنید که کیفیت بالایی داشته باشند و بهترین بازدهی را برای ورزشکاران به ارمغان بیاورند. فرقی ندارد که شما قصد تجهیز یک باشگاه خانگی را داشته باشید و یا اینکه قصد داشته باشید دستگاه های باشگاه خود را برای ورزشکاران به روز کنید. در هر صورت قیمت دستگاه های بدنسازی و قدرتی در این زمینه برای شما بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

اغلب به دلیل اینکه متریال و مواد مصرفی این دستگاه ها از نوع باکیفیت همچون فولاد روکش دار یا استنلس استیل می باشد، قیمت آن ها نیز تقریبا یاد است. طراحی این تجهیزات نیز خاص و منحصر به فرد است. بنابراین شما برای خرید آن باید هزینه های قابل توجهی را پرداخت کنید. پس مواظب باشید دستگاه های بی کیفیت خریداری نکنید. از جمله  ۶ عامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه های بدنسازی و قدرتی می‌ توان عوامل زیر را نام برد؛

  • برند دستگاه
  • مدل دستگاه
  • آپشن های دستگاه
  • چند کاره بودن یا تک کاره بودن دستگاه
  • سیم کش بودن یا وزنه آزاد بودن دستگاه
  • داخلی بودن یا خارجی بودن دستگاه

اغلب دستگاه های خارجی به دلیل اینکه دچار نوسانات ارز می شوند قیمت های بالاتری نیز دارند. البته بسیاری از کمپانی های مطرح تولید کننده دستگاه های بدنسازی و قدرتی نیز در خارج از کشور هستند و دستگاه های بسیار استاندارد و منحصر به فردی تولید می کنند.

بنابراین قیمت بسیار بالای برخی از دستگاه های خارجی نیز بی دلیل نیست و دلیل آن کیفیت بسیار بالا و کارایی بسیار عالی این دستگاه ها است. اما دستگاه های داخلی نیز می توانند کیفیت قابل قبولی داشته باشند. با اینکه دستگاه های داخلی در بازار جای زیادی را اشغال نکرده اند و تولید داخل بسیار محدود است، اما در هر صورت به دلیل این که این دستگاه ها از نوسانات در امان هستند ممکن است قیمت های مقرون به صرفه تری نیز داشته باشند.

برای اینکه بهترین برند دستگاه های بدنسازی و قدرتی را پیدا کنید می توانید از طریق کاتالوگ محصولات ما در بازرگانی آرامش اقدام نمایید. ما بهترین برندها را با قیمت بسیار عالی برای شما در معرض فروش قرار داده ایم.

راهنمای خرید انواع دستگاه بدنسازی و قدرتی ارزان قیمت

همانطور که در لیست بالا نیز به دستگاه های بدنسازی و قدرتی اشاره کرده ایم، این دستگاه ها شامل طیف متنوعی هستند که شما به هنگام خرید باید بررسی نمایید که کدام یک از دستگاه ها می تواند برای باشگاه شما کارآمدتر و مناسب تر باشد. برای اینکه متوجه شوید کدام یک از دستگاه ها برای شما مناسب تر هستند می توانید از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید.

کارشناسان فروش ما به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند. زیرا ما در بازرگانی آرامش کارشناسان خبره ای در زمینه تجهیز باشگاه های بدنسازی داریم و این کارشناسان هم بر اساس تجربه ها و دانسته ها و هم بر اساس مطالعات خود بهترین راهنمایی ها را برای شما ارائه خواهند داد.

بهترین فروشگاه دستگاه های بدنسازی و قدرتی نیز فروشگاهی می باشد که پرسنل فروش آن در مورد محصولات خود بیشترین اطلاعات را داشته باشند تا بتواند به بهترین وجه ممکن مشتری را راهنمایی کنند. شاید در برخی از اوقات مشتری توان تشخیص بهترین وسیله از بین برند های مختلف و انواع مدل های گوناگون را نداشته باشد. در همین راستا نیز مشاورین فروش و کارشناسان می توانند بهترین راهنمایی ها را به مشتری ارائه بدهند.

بنابراین شما به هنگام خرید در ابتدا به تجربه و تخصص خود تکیه کنید و در صورتی که نیاز به مشورت داشتید نیز می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. تضمین کیفیت و قیمت در کنار رائه ضمانت نامه، خدمات پس از فروش، امکان پرداخت در محل و نصب و راه اندازی دستگاه ها از جمله خدمات بازرگانی آرامش در راستای رضایت مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *