خدمات

پخش عمده تردمیل | الپتیکال | دوچرخه ثابت

پخش عمده تردمیل | الپتیکال | دوچرخه ثابت

در عصر حاضر با توجه به تعدد بالای باشگاه های ورزشی در سطح شهر، نیاز به انواع مختلف دستگاه های هوازی نیز افزایش پیدا کرده است. از طرفی به دلیل اینکه دستگاه های هوازی در باشگاه های قدیمی نیاز به تعویض دارند نیز تقاضا برای این دستگاه ها به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

حتما شما هم با دستگاه های هوازی اصلی از جمله تردمیل و دوچرخه ثابت آشنایی دارید. الپتیکال نیز در چند سال اخیر به لیست این دو دستگاه پرطرفدار اضافه شده است و در حال حاضر این دستگاه های سه گانه جزو جدایی ناپذیر و پای ثابت باشگاه های ورزشی هستند.

استفاده از هرکدام این سه دستگاه هوازی باعث می شود تا حجم چربی های بدن به طور چشمگیری کاهش پیدا کنند و چربی های مزاحم برای همیشه حذف شوند. پخش عمده تردمیل، الپتیکال و دوچرخه ثابت اکنون جزو اهداف تجاری بسیاری از فروشندگان دستگاه های ورزشی است.

اما این سه دستگاه چگونه باعث چربی سوزی می شوند و برای خرید آنها باید به چه نکاتی توجه کرد؟ ما در ادامه این مقاله توضیحات مفصل تری در این باره برای شما به رشته تحریر درآورده ایم با ما همراه باشید.

انواع مختلف تردمیل

تردمیل ها انواع مختلفی دارند که شامل تردمیل باشگاهی، تردمیل خانگی، تردمیل فیزیوتراپی، تردمیل فضایی و تردمیل آبی هستند. پرکاربرد ترین تردمیل ها تردمیل های باشگاهی و خانگی هستند که استفاده از آن ها به منظور لاغری، چربی سوزی و کاهش وزن بسیار زیاد است.

ورزش با تردمیل اصول خاص خود را می طلبد. به عنوان مثال یکی از آنها پوشیدن کفش مخصوص پیاده روی و گرم کردن و سرد کردن به موقع بدن است. فرقی نمی کند که شما قصد ورزش با تردمیل باشگاهی را داشته باشید و یا تردمیل خانگی؛ در هر صورت شما باید اصول مهم استفاده از تردمیل و پیاده روی را بدانید و در زمینه خرید انواع تردمیل نیز دقت لازم را به خرج بدهید.

نکات مهمی که شما در این زمینه باید به آنها توجه کنید شامل قدرت موتور تردمیل، اندازه تسمه آن و دامنه تحمل وزنی آن می باشند. این گزینه ها در مورد تردمیل های باشگاهی و تردمیل های خانگی متفاوت خواهند بود. بنابراین انتظار نداشته باشید که تحمل وزنی تردمیل های خانگی همچون نوع باشگاهی باشد.

اندازه تسمه، وزن دستگاه و حداکثر شیب و سرعت دستگاه های خانگی و باشگاهی نیز با یکدیگر متفاوت است. بنابراین اگر قصد خرید داشتید حتما دقت کنید که دستگاه مورد نظر شما در حداکثر استاندارد های خودش باشد.

انواع دوچرخه ثابت

دوچرخه های ثابت تنوع بسیار زیادی دارند که شامل دوچرخه های ایستاده، دوچرخه های نشسته، انواع مینی بایک، دوچرخه های پشتی دار و دوچرخه های اسپینینگ هستند.

دوچرخه های اسپینینگ نسل جدید دوچرخه های ثابت هستند که در ورزش کراس فیت و در کلاس های گروهی اسپینینگ استفاده می شوند. این دوچرخه‌ ها سرعت بسیار زیادی را به شما می دهند و قدرت چربی سوزی بسیار بالایی دارند. پدال زدن به این دوچرخه‌ ها همت بسیار زیادی میخواهد و شما باید از آمادگی جسمانی کافی و سیستم تنفسی و سیستم قلبی سالم برخوردار باشید.

انتخاب مناسب ترین دوچرخه ثابت بستگی به نیاز فرد ورزشکار و آپشن های دوچرخه دارد. انواع دوچرخه در مکان های متفاوت مورد استفاده قرار می ‌گیرند. به عنوان مثال انواع دوچرخه خانگی پشتی دار برای افرادی که حفظ تعادل در آن ها ممکن است سخت باشد کاربردی تر می باشند.

علاوه بر آن دوچرخه های باشگاهی نیز دارای آپشن های بیشتری هستند و از قابلیت تنظیم شیب های زیاد و سرعت های بالا برخوردار هستند. این دوچرخه ها دارای زین قابل تنظیم هستند و برای تمام افراد از جمله افراد بلند قامت و کوتاه قامت مناسب می باشند.

دامنه تحمل وزن آن ها نیز به مراتب بالا است. بنابراین اگر قصد خرید دوچرخه ثابت باشگاهی را داشتید حتما به این نکات توجه کنید. دوچرخه های ثابت خانگی نیز اکثرا دارای کیفیت مناسبی هستند و فقط برای استفاده در منزل در مدت زمان محدود کاربردی هستند.

بدین صورت که شما نمی توانید دوچرخه های خانگی را در مدت زمان طولانی همچنان دوچرخه های باشگاهی مورد استفاده قرار دهید.  این در صورتی است که دستگاه های باشگاهی ساعات متمادی بدون وقت می توانند کار کنند و موتور آن ها دچار هیچ گونه ایراد و آسیب نشود.

الپتیکال باشگاهی و خانگی

جدیدترین نوع دستگاه های هوازی که در کوتاه‌ مدت طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند الپتیکال می باشد. الپتیکال در دو نوع زین دار و بدون زین موجود می باشد که اغلب نوع بدون زین آن استاندارد تر است. نوع زین دار برای افرادی که مشکلات تعادلی و حرکتی دارند استفاده می‌ شود.

شما با استفاده از این دستگاه هوازی به راحتی می‌ توانید چربی سوزی کنید و هیچگونه فشاری را به مفاصل زانوی خود وارد نکنید. این دستگاه برای کسانی که دچار مشکل زانو هستند کاملا ایده آل است، زیرا فشار وارده به زانو را به صورت کامل دفع میکند.

دستگاه الپتیکال به صورت همزمان بالاتنه و پایین تنه شما را تمرین می دهد و قابلیت چربی سوزی بسیار بالایی دارد. شما می توانید درجه سختی این دستگاه را در کنار سرعت آن به تدریج بالا ببرید و از شدت های تمرینی بیشتر نیز استفاده کنید.

برای خرید الپتیکال باشگاهی شما باید نکات متعددی از جمله کیفیت پدال‌ ها، قابلیت های صفحه نمایش دیجیتال، حداکثر سرعت و شدت دستگاه و همچنین حداکثر دامنه تحمل وزن هر دستگاه را در نظر بگیرید تا در نهایت یک دستگاه ایده آل و مناسب برای باشگاه ورزشی خود و یا برای منزل خود تهیه نمایید.

چربی سوزی با دستگاه های هوازی

اگر میخواهید واقعا چربی سوزی کنید باید یک برنامه منظم داشته باشید. فرقی نمی کند که شما با الپتیکال تمرین می کنید یا با تردمیل یا دوچرخه ثابت! در هر صورت بدون داشتن یک برنامه موفق نخواهید شد.

این دستگاه ها هر سه دارای قدرت چربی سوزی بسیار بالایی هستند و شما می توانید از آنها به منظور آب کردن چربی های مزاحم خود استفاده کنید. اگر که مشکلات زانو دارید بهتر است که به جای تردمیل از دوچرخه ثابت و الپتیکال استفاده کنید.

البته برای مشکلات حاد استفاده از الپتیکال توصیه می شود، اما در غیر این صورت شما به راحتی می ‌توانید بدون نگرانی و دغدغه خاطر از تردمیل و دوچرخه نیز استفاده کنید. تنها نکته ای که باید برای تمرین با دستگاه های هوازی به آنها دقت کنید تمرین استاندارد، استفاده از کفش استاندارد، گرم کردن بدن و پیش رفتن مطابق با برنامه ورزشی است.

برای اینکه یک برنامه اینتروال داشته باشید هم می توانید از یک مربی ورزش کمک بگیرید و هم از اینترنت برنامه های اینتروال را دنبال کنید. علاوه بر آن برخی از دستگاه های هوازی در صفحه دیجیتال خود چند برنامه از پیش تعیین شده دارند که می‌ توانید از آن‌ ها نیز استفاده کنید.

لیست قیمت عمده تردمیل دوچرخه ثابت و الپتیکال باشگاهی

قیمت عمده تردمیل، دوچرخه ثابت و الپتیکال در یک برند مشخص، قطعا با قیمت دستگاه های تک فروش همان برند متفاوت خواهد بود. زیرا شما در هنگام خرید عمده شامل تخفیفات ویژه خواهید شد. قیمت خرید دستگاه های هوازی باشگاهی و خانگی بستگی به عوامل مختلفی دارد که از جمله مهمترین آنها قدرت موتور دستگاه، دامنه تحمل وزن دستگاه، جنس بدنه و اسکلت دستگاه، قابلیت های صفحه نمایش دیجیتال دستگاه و آپشن های اضافی دستگاه می باشد.

این دستگاه ها جزو دستگاه های موتور دار هستند و کیفیت موتور آنها تضمین کننده دوام و عمر آنها و همچنین کارایی مناسب و بالای آنها می باشد. بنابراین حتما دقت کنید که قدرت موتوری دستگاه شما به اندازه کافی بالا باشد و کیفیت موتور نیز مطلوب باشد. در غیر این صورت دستگاه شما خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید خراب خواهد شد.

فرقی نمی ‌کند که شما قصد خرید دستگاه هوازی خانگی را داشته باشید و یا باشگاهی را، در هر صورت موتور دستگاه حرف اول را می‌ زند و باید قدرت و دوام کافی را متناسب با نیاز شما داشته باشد. قطعا دستگاه های باشگاهی موتور بسیار قدرتمند تری نسبت به دستگاه های خانگی دارند، اما این بدان معنا نیست که اهمیت قدرت موتور دستگاه های خانگی کم است. قدرت موتور دستگاه های خانگی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا شما در طولانی مدت می توانید از یک دستگاه با کیفیت استفاده کنید و نیازی به تعمیر و یا تعویض قطعات داخلی آن نداشته باشید.

فروش تردمیل دوچرخه ثابت و الپتیکال ارزان قیمت

اگر شما قصد خرید عمده دستگاه های هوازی را دارید می توانید از طریق بازرگانی آرامش اقدام نمایید. این بازرگانی بزرگ به دلیل ارتباط مستقیم با تولید کنندگان این دستگاه ها می تواند حجم زیادی از دستگاه های هوازی را با قیمت مناسب و در برندهای معتبر برای مشتری ارائه دهد. بنابراین اگر شما قصد خرید عمده دارید به راحتی میتوانید از طریق بازرگانی آرامش اقدام نموده و با کارشناسان ما در این زمینه صحبت کنید. قطعا شما می توانید دستگاه های مد نظر خود را با کیفیت بسیار بالا و با دریافت ضمانت نامه و خدمات پس از فروش و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در حجم های بالا خریداری کنید.

برندهای معتبر این دستگاه دارای قیمت های بالاتری نسبت به دستگاه های معمولی هستند. قیمت دستگاه های هوازی بستگی به برند آنها و آپشن هایی که در اختیار شما قرار می دهد دارد. بنابراین در ابتدا دقت کنید که چه نوع دستگاهی نیاز دارید و چه نوع تردمیل و دوچرخه ثابت مدنظر شما است. در نهایت پس از اینکه دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کردید می توانید به سراغ مشخص کردن قیمت آن نیز بروید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین انتخاب خود را در این زمینه داشته باشید. رضایت خاطر شما جزو مهمترین اهداف ما در بازرگانی آرامش است  بنابراین ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا شما مناسب ترین و بهترین دستگاه موجود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *