دسته‌بندی نشده

ایربایک کراس فیت چیست

ممکن است شما هم به هنگام خرید یک دوچرخه ثابت نام های متعددی از این محصول را بشنوید و در انتخاب سردرگم شوید. در واقع دوچرخه ‌های ثابت خود دارای طیف متنوعی از لحاظ ظاهر و از لحاظ کارکرد می باشند. به عنوان مثال برخی از آن ها با نام اسپینینگ و برخی دیگر با نام دوچرخه ثابت ساده شناخته می‌شوند.

همچنین امروزه یکی از دوچرخه های ثابت که جزو جدیدترین طراحی و تکنولوژی این محصول می باشد به بازار فروش راه پیدا کرده است. این دوچرخه با نام ایربایک کراس فیت شناخته می شود و تقریباً عملکرد و ظاهری متفاوت با دوچرخه های پیشین دارا می باشد. در این مقاله ما می خواهیم در مورد این محصول و همچنین عملکرد آن اطلاعات بیشتری برای شما ارائه دهیم.

نگاهی کلی به ایربایک کراس فیت

ایربایک کراس فیت یکی از دوچرخه های ثابت است که همانطور که قبلا هم گفتیم عملکرد آن با انواع دوچرخه های ثابت کمی متفاوت است. در این دوچرخه شما قادر به تنظیم سطح سختی نیستید، بلکه سطح سختی را فن موجود در جلوی این دوچرخه تنظیم می کند. این فن در ایربایک کراس فیت در تماس مستقیم با هوا قرار دارد و پدال زدن های شما را تحت کنترل در می آورد. علاوه بر این دسته های موجود در دوچرخه نیز تاثیر بسزایی در تحرک شما دارند در واقع این محصول که با نام ایربایک کراس فیت نیز مشهور است بر پایه  اصطکاک هوا با پره‌های فن عمل می‌کند.

علاوه بر آن هر چقدر که فن موجود در این دوچرخه قوی تر باشد قدرت آن نیز بالاتر می ‌رود. نکته دیگری که برای این محصول باید ذکر شود، صدایی است که به هنگام کار ایجاد می کند. در واقع هنگام رکاب زدن در این دوچرخه صدایی شبیه به صدای وزش باد به گوش خواهد آمد. البته این صدا ممکن است خیلی بیشتر از صدای یک ورزش باد ساده باشد زیرا فن در جلوی دوچرخه به صورت مداوم با هوا در اصطکاک است و هوا را به اصطلاح چرخ می کند.

ایربایک کراس فیت برای چربی سوزی

قطعا شما هم برای چربی سوزی در منزل و یا در باشگاه به سراغ دستگاه‌ های هوازی می روید. این دستگاه ها شامل تردمیل و دوچرخه ثابت می شود. اما بهتر است بدانید وسیله ای که قدرت چربی سوزی آن بسیار بیشتر از تردمیل و دوچرخه ثابت است با نام ایربایک نامگذاری می شود.

این دوچرخه تاثیر بسیار زیادی در چربی سوزی بالاتنه و پایین تنه شما ایفا می‌کند. به دلیل اینکه هنگام کار با این محصول شما ۲ قسمت بالا تنه و پایین تنه را به فعالیت شدید می گیرید و به همین جهت چربی سوزی آن ها نیز به حداکثر خود خواهد رسید. کسانی که دارای توده چربی بسیار زیادی هستند و تمایل دارند که این چربی را در مدت زمان کم آب کنند غالباً پس از دریافت یک رژیم غذایی کاملا مناسب و کم کالری به سراغ ورزش با ایربایک کراس فیت می روند.

تاثیرات ایربایک کراس فیت بر روی سیستم تنفسی وقلبی

در کار با ایربایک کراس فیت شما انرژی بیشتری مصرف می کنید و قدرت پدال زدن شما نیز بسیار بالا تر از انواع دوچرخه های ثابت دیگر خواهد بود. به همین جهت نیز ممکن است به شدت عرق کرده و به نفس زدن بیفتید. این مسئله می تواند یک گزینه بسیارعالی برای بهبود سیستم تنفسی شما باشد. در واقع ریه های شما با این نوع ورزش تقویت می‌شوند و می توانند عمل اکسیژن رسانی را بسیار بهتر به انواع ارگان های داخلی بدن شما انجام بدهند.

این در صورتی است که عضله قلب نیز بسیار سریعتر عمل انقباض و انبساط را انجام داده و خون رسانی را بسیار سرعت می بخشد. در کار با ایربایک کراس فیت شما آمادگی های لازم برای انواع مسابقات دو و میدانی مسابقات ژیمناستیک و مسابقات وزنه برداری را به دست خواهید آورد. در واقع این ورزش گزینه بسیار مناسبی برای تقویت حجم ریه ها و تقویت عملکرد قلب به شمار آمده و در عین داشتن چربی سوزی بسیار بالا به سلامت سیستم تنفسی و خون رسانی بدن شما نیز کمک شایانی می کند.

ایربایک کراس فیت بهترین گزینه برای ورزش کراس فیت است

شاید شما هم در مورد انواع رشته های ورزشی از جمله بدنسازی، فیتنس، وزنه برداری، ژیمناستیک و مسابقات و ورزش‌های دیگر اطلاعات خوبی داشته باشید. یکی دیگر از رشته‌های ورزشی نیز اخیراً رایج شده است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. ورزش کراس فیت نامیده می شود بر پایه ژیمناستیک، وزنه ‌برداری و دومیدانی بنا شده است.

ایربایک کراس فیت کاملا متناسب برای این ورزش می باشد. زیرا هم یک ورزش کاملا هوازی است و هم به عنوان یک ورزش قدرتی عمل می کند. البته بهتر است بدانید که جنبه قدرتی این ورزش تقریباًغیر قابل مقایسه با جنبه قدرتی ورزش‌ها و به عبارتی دستگاه‌ های دیگر می باشد. دستگاه های بدنسازی که به صورت قدرتی طراحی و تولید شده اند صرفاً به منظور عضله‌سازی تولید می‌شوند.

اما این دستگاه در درجه اول به منظور ورزش هوازی بوده و در درجه دوم با شدت یافتن پدال ها می تواند به تقویت عضلات پا و پایین تنه نیز کمک شایانی کند. البته به دلیل اینکه هنگام کار با این دوچرخه دست ها نیز درگیر می ‌شوند در بسیاری از مواقع می توان عضلات بالا تنه عضلات شانه و همچنین عضلات ساعد را نیز تا حد نرمال تقویت نمود.

استفاده از ایربایک کراس فیت در منزل

اگر قصد انجام ورزش های هوازی بسیار پرقدرت در منزل را دارید می توانید از ایربایک کراس فیت استفاده کنید. تنها مسئله ‌ای که در این زمینه باید مد نظر داشته باشید ایجاد سر و صدای زیاد هنگام کار با این دوچرخه است. اگر مکان مناسب همچون تراس و یا یک اتاق اضافی برای کارگزاری دوچرخه دارید بهتر است در خرید آن اصلاً تردید نکنید. زیرا می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای شما به حساب بیاید که جایگزین تردمیل و دوچرخه ثابت و همچنین انواع دستگاه های هوازی دیگر نیز باشد.

مجموعه بازرگانی آرامش بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ایرباک کراس فیت را به منظور استفاده در منزل در معرض فروش قرار داده است. این دستگاه قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی داشته و می تواند به منظور انجام حرکت های هوازی بسیار مفید برای شما واقع شود. خدمات پس از فروش و تضمین کیفیت نیز از جمله مزیت‌های خرید دوچرخه از بازرگانی آرامش به حساب می ‌آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *